Pomorskie Prestige zaprezentowalo najnowszy film promujący region pt. "Pomorskie Prestige: poczuj więcej". W filmie zaprezentowano Gdańsk, Gdynię, Sopot, Żuławy, Kociewie oraz Kaszuby.
Pomorskie Prestige to innowacyjny projekt Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej mający na celu budowanie mostów pomiędzy lokalnymi przedsiębiorcami, a szeroką publicznością.
Projekt skupia w sobie różnorodne podmioty, takie jak rzemieślnicy, restauracje, hotele, spa & wellness i po dokładnym zapoznaniu rekomenduje wyselekcjonowaną ofertę regionu w formie
ścieżek doświadczeń. Dzięki temu mieszkańcy regionu i turyści mogą jeszcze lepiej poznać i docenić bogactwo Pomorskiego.
- We współpracy z Partnerami zrealizowaliśmy sceny na gdańskim lotnisku, odwiedziliśmy pracownię słynnego bursztyniarza Zbigniewa Strzelczyka, zjedliśmy elegancki posiłek w sopockiej restauracji z widokiem na morze, relaksowaliśmy się przy klifie w Orłowie, poznaliśmy pszczelarza z żuławskiej pasieki, tańczyliśmy z lokalnym zespołem w Arboretum Wirty, przebraliśmy się w
ubrania od lokalnej kaszubskiej projektantki oraz podziwialiśmy rycerza w lśniącej zbroi na tle majestatycznego zamku. Film "Pomorskie Prestige: Poczuj Więcej" jest hołdem dla piękna, kultury i tradycji regionu pomorskiego. Prezentuje różnorodność atrakcji i doświadczeń, od malowniczych krajobrazów, przez wyjątkową kuchnię, po spotkania z lokalnymi rzemieślnikami i artystami. - tłumaczą autorzy filmu.
ubrania od lokalnej kaszubskiej projektantki oraz podziwialiśmy rycerza w lśniącej zbroi na tle majestatycznego zamku. Film "Pomorskie Prestige: Poczuj Więcej" jest hołdem dla piękna, kultury i tradycji regionu pomorskiego. Prezentuje różnorodność atrakcji i doświadczeń, od malowniczych krajobrazów, przez wyjątkową kuchnię, po spotkania z lokalnymi rzemieślnikami i artystami. - tłumaczą autorzy filmu.
Pomorskie Prestige to innowacyjny projekt Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej mający na celu budowanie mostów pomiędzy lokalnymi przedsiębiorcami, a szeroką publicznością.
Projekt skupia w sobie różnorodne podmioty, takie jak rzemieślnicy, restauracje, hotele, spa & wellness i po dokładnym zapoznaniu rekomenduje wyselekcjonowaną ofertę regionu w formie
ścieżek doświadczeń. Dzięki temu mieszkańcy regionu i turyści mogą jeszcze lepiej poznać i docenić bogactwo Pomorskiego.
Komentarze (4) dodaj komentarz
Ballistica_gość
25.09.2024, 09:41
Czewf się nie załapał do filmu.
Odpowiedzkomitet dawnego sambora_gość
25.09.2024, 10:19
czew nadal dnem kociewia
czekamy na owoce pracy i dobrych decyzji nowego prezydenta. Bo na razie tylko lansuje się w internecie, spotkania , gadanie i NIIC..PO ROKU MUSZĄ BYĆ PIERWSZE EFEKTY TEGO TRUDU...
Odpowiedzgosc_gość
25.09.2024, 11:04
k***idolek
czym tu sie chwalic w tym smutnym jak p***a miescie
OdpowiedzJa_gość
25.09.2024, 20:25
Czym się chwalić?
Historią przede wszystkim, Tczew jest bogaty w historię, a jak brakuje miejsc by sobie wychlać to trzeba się do Trójmiasta wyprowadzić
Cytuj