Urząd Miejski w Tczewie zaprasza do zgłaszania swoich kandydatur na członków Komitetu Rewitalizacji Miasta Tczewa. Do 23 września br. odbywa się otwarty nabór dla osób chętnych do pracy na rzecz rewitalizacji. Kadencja Komitetu trwa 3 lata.
- Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami miasta Tczewa oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Prezydenta Miasta Tczewa w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny działań w procesie rewitalizacji. - wyjaśnia Małgorzata Mykowska, rzeczniczka Urzędu Miejskiego w Tczewie.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określone zostały w Regulaminie Komitetu Rewitalizacji przyjętym Uchwałą Nr IV/40/2019 Rady Miejskiej w Tczewie z dnia 31 stycznia 2019 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w mieście Tczewie
Komitet liczy do 24 członków, w tym:
- 5 przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Tczewie, miejskich jednostek organizacyjnych/spółek miejskich (np. Wydział Spraw Społecznych, Wydział Rozwoju Miasta, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Tczewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego);
- 1 przedstawiciel Rady Miejskiej w Tczewie;
- 2 przedstawicieli podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na obszarze rewitalizacji;
- 3 przedstawicieli prowadzących na obszarze miasta działalność społeczną, w tym organizacji pozarządowych;
- 2 przedstawicieli Policji;
- 1 przedstawiciel Tczewskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego;
- 1 przedstawiciel reprezentacji przedsiębiorców działających na terenie miasta;
- 2 przedstawicieli oświaty (np. nauczyciele nauczania przedszkolnego i szkolnego, przedstawiciel rady rodziców) z obszaru rewitalizowanego;
- 3 przedstawicieli podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji, w tym spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot mieszkaniowych;
- 4 mieszkańców obszaru rewitalizowanego innych niż wymienionych w poprzednich punktach.
Formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi załącznikami obowiązującymi kandydatów, należy złożyć w formie papierowej do dnia 23 września 2024 r. do godz. 12.00 na adres:
- Urząd Miejski w Tczewie, 83-110 Tczew, Plac Marszałka J. Piłsudskiego 1 - w przypadku wysyłki pocztą
lub
- osobiście do Biura Obsługi Klienta Urzędu, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1.
Ewentualne pytania dotyczące naboru należy kierować na adres: tkaczyk@um.tczew.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 58 77-75-341 lub 58 531-76-41 (Wydział Rozwoju Miasta).
- Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami miasta Tczewa oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Prezydenta Miasta Tczewa w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny działań w procesie rewitalizacji. - wyjaśnia Małgorzata Mykowska, rzeczniczka Urzędu Miejskiego w Tczewie.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określone zostały w Regulaminie Komitetu Rewitalizacji przyjętym Uchwałą Nr IV/40/2019 Rady Miejskiej w Tczewie z dnia 31 stycznia 2019 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w mieście Tczewie
Komitet liczy do 24 członków, w tym:
- 5 przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Tczewie, miejskich jednostek organizacyjnych/spółek miejskich (np. Wydział Spraw Społecznych, Wydział Rozwoju Miasta, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Tczewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego);
- 1 przedstawiciel Rady Miejskiej w Tczewie;
- 2 przedstawicieli podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na obszarze rewitalizacji;
- 3 przedstawicieli prowadzących na obszarze miasta działalność społeczną, w tym organizacji pozarządowych;
- 2 przedstawicieli Policji;
- 1 przedstawiciel Tczewskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego;
- 1 przedstawiciel reprezentacji przedsiębiorców działających na terenie miasta;
- 2 przedstawicieli oświaty (np. nauczyciele nauczania przedszkolnego i szkolnego, przedstawiciel rady rodziców) z obszaru rewitalizowanego;
- 3 przedstawicieli podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji, w tym spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot mieszkaniowych;
- 4 mieszkańców obszaru rewitalizowanego innych niż wymienionych w poprzednich punktach.
Formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi załącznikami obowiązującymi kandydatów, należy złożyć w formie papierowej do dnia 23 września 2024 r. do godz. 12.00 na adres:
- Urząd Miejski w Tczewie, 83-110 Tczew, Plac Marszałka J. Piłsudskiego 1 - w przypadku wysyłki pocztą
lub
- osobiście do Biura Obsługi Klienta Urzędu, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1.
Ewentualne pytania dotyczące naboru należy kierować na adres: tkaczyk@um.tczew.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 58 77-75-341 lub 58 531-76-41 (Wydział Rozwoju Miasta).
Komentarze (10) dodaj komentarz
Travis _gość
10.09.2024, 07:10
Tylko po co?
Prezydent Brządkowski sam wie wszystko najlepiej. Poza tym ciągle uskarża się na brak funduszy. Obawiam się, że zamiast rozwoju szykuje się zastój. Ta rada jest bez sensu - pic na wodę.
OdpowiedzX_gość
10.09.2024, 07:18
ile płacą?
OdpowiedzB._gość_gość_gość
10.09.2024, 07:38
Ile płacą?
Zależy komu.
CytujKojot _gość
10.09.2024, 07:47
Władza się wyżywi
Nie bój nic. Jak załapiesz się do rady nadzorczej miejskiej spółki to krzywdy mieć nie będziesz.
CytujLeopold_gość
10.09.2024, 07:40
Weźcie tych cwaniaków z Dawnego Tczewa - jak zaczną kombinować to pół Tczewa będzie w stanie, w jakim jest po ich interwencji most.
OdpowiedzTeam_gość
13.09.2024, 11:12
Tak dla ścisłości
Mylisz Dawny Tczew ze Społecznym Komitetem Odbudowy Mostu.
CytujKojot_gość
10.09.2024, 07:45
Ha ha
Bober chce komitetu doradczego? Po co? Przecież pieniędzy nie ma i nie będzie. Sam na sesji zniechęcał do składania wniosków, a teraz czeka na inicjatywę mieszkańców? Piękne licówki i pofarbowana bródka to niekoniecznie sposób na sukces Łukaszku.
OdpowiedzTak_gość
10.09.2024, 08:21
To prawda
"Nie bój nic. Jak załapiesz się do rady nadzorczej miejskiej spółki to krzywdy mieć nie będziesz."
OdpowiedzPieniądze śmieszne i adekwatne do kompetencji tych państwa. Ale zwazwszy, że nie robią nic, a przede wszystkim nie nadzorują, to pieniądz w sumie łatwo zarobiony. Miejskie spółki to niestety obraz skrajnej niekompetencji poczynając od zarządów a na radach nadzorczych kończąc. Przykładem niech będzie stara rada w zous, co to nie była w stanie odkryć prymitywnych walkow slawetnej kliki.
Ja wiem..._gość
10.09.2024, 11:41
Wezta tego zbychau :)))
Odpowiedzkoło się toczy_gość
10.09.2024, 17:24
komiet Wrona
słuchajcie mieszkańców i nie trzeba stanowisk , które i tak nic nie zrobią. w Poprzednich latach rewitalizowali starówkę i jak wyszło GÓWNO....kasa poszła do swoich Wojskowa Rada Ocalenia Narodowego. tak kiedyś było 1981
Odpowiedz