W sposób kompleksowy przebudowano ok. 250-metrowy odcinek ulicy. W piątek (04.10) oficjalnie oddano trakt do użytku.
Wartość zadania to ponad 2,5 mln zł, z czego blisko połowa to dofinansowanie z Rządowego Funduszu Dróg.
W ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg Samorządy mogą ubiegać się o dotacje do 50% wartości zadania. Celem Programu jest przede wszystkim poprawa spójności i jakości dróg gminnych, powiatowych oraz poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Więcej o inwestycji w przyszłym tygodniu w naszym dziale Telewizja Internetowa.
- Odcinek jest stosunkowo niedługi, ale dość intensywnie uzbrojony w infrastrukturę techniczną - dlatego skomplikowany w realizacji. Była to inwestycja bardzo oczekiwana przez mieszkańców, m.in. ze względu na sąsiedztwo II LO. Przebudowane zostały wszelkie instalacje podziemne, m.in. sieć kanalizacyjna, teletechniczna, jest nowe oświetlenie, chodniki, zjazdy do posesji, zatoki postojowe. - mówi Małgorzata Mykowska, rzeczniczka Urzędu Miejskiego w Tczewie.
Wartość zadania to ponad 2,5 mln zł, z czego blisko połowa to dofinansowanie z Rządowego Funduszu Dróg.
- Złożyliśmy 3 kolejne wnioski do Funduszu Rozwoju Dróg Lokalnych na 2025 r. Są to: przebudowa ul. Mieszka I, Okrętowej oraz Królowej Bony. - dodaje Mykowska.
W ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg Samorządy mogą ubiegać się o dotacje do 50% wartości zadania. Celem Programu jest przede wszystkim poprawa spójności i jakości dróg gminnych, powiatowych oraz poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Więcej o inwestycji w przyszłym tygodniu w naszym dziale Telewizja Internetowa.
Komentarze (11) dodaj komentarz
_gość
04.10.2024, 15:17
Dwa i pół miliona kosztoWAŁ odcinek 250 m drogi. To wychodzi 10 tys za metr bieżący . Pięknie ktoś przytulił.
OdpowiedzMarcin_gość
04.10.2024, 23:29
Tylko ze większość tej kwoty to instalacje podziemne których nie widać.Tak dla przypomnienia oferta tej firmy Flize Gres była dużo tańsza niż miasto zakładało i dużo tańsza od innych firm co startowały w przetargu.Miasto nawet zastanawiało się czy nie odrzucić tej oferty ze względu na rażąco niska cenę.
CytujWojtek_gość
04.10.2024, 16:51
Słabo
Skasowano miejsca parkingowe i teraz samochody zastawiają drogę. Jest wymijanka. Czy z każdym kolejnym remontem trzeba utrudniać zamiast ułatwiać ?
OdpowiedzTczewiak_gość
04.10.2024, 17:09
No niestety w tym mieście każdy kolejny remont ulic utrudnia ruch. Oprócz tego że jest nowa, prosta nawierzchnia to reszta jest pogorszona. Teraz jeszcze trzeba poczekać na montaż spowalniaczy.
CytujMarcin_gość
04.10.2024, 23:24
Nie skasowano miejsc parkingowych bo ich wcześniej tam nie było jedynie przy szkole było kilka teraz jest troch więcej miejsc przy szkole.A komentarz niżej co do spowalniaczy to przecież już są dwa zrobione wyspowe z kostki.
Cytujzieleń_gość
04.10.2024, 17:31
fajnie by to wygladało
fajnie by to wyglądało jak by w tym pasie ziemi posadzono kosodrzewinę, bezobsługowa i ładnie wygląda
Odpowiedzdfgdf_gość
04.10.2024, 22:46
Ta droga powinna być jednokierunkowa.Ruch powinien się odbywać w stronę dk91
Odpowiedzfgnfg_gość
04.10.2024, 22:57
Tak samo zygmunta starego powinna byc jednokierunkowa ( oprócz autobusów).Wyjechanie w lewo z tej ulicy graniczy z cudem. Mozna ruch poprowadzić koło szkoły
OdpowiedzJa_gość
05.10.2024, 07:51
Ulica
Proszę spojrzeć jak została połączona ul.K.Marysieńki z ul.K.Bony.Kto to odebrał? Jak w starej dobrej polskiej komedii.
OdpowiedzJa_gość
05.10.2024, 07:58
Mieszka I
Czekamy w takim razie na obiecany remont ul. Mieszka I ...
OdpowiedzKonfederat_gość
05.10.2024, 09:46
Ulica Marychy
Błędy kardynalne popełnił projektant:, nie poszerzył jezdni na odcinku wjazd na parking -droga krajowa,a to determinuje przejezdność,nie zaprojektował odwodnienia parkingu i ścieżek szkolnych przez co wody opadowe zalewają jezdnię po intensywniejszych opadach,pasek "zieleni"jest zadeptywany i rozjeżdżamy/autobusy i wozy ciężarowe/,a podczas imprez w hali robi się przysłowiowe "Kongo" o jakości chodnika naprzeciw szkoły...przemilcze z przyzwoitosci....
Odpowiedz