Oskarżony ws. kopalni kryptowalut zajmuje się cyfryzacją w ratuszu. W tle zarzuty o oszustwo na blisko 30 mln zł

(fot. tcz.pl)
Oskarżony ws. kopalni kryptowalut zajmuje się cyfryzacją w ratuszu. W tle zarzuty o oszustwo na blisko 30 mln zł
Jeden z oskarżonych w sprawie jednej z największych polskich kopalni kryptowalut znalazł pracę w tczewskim ratuszu. W tle są zarzuty o oszustwo na blisko 30 mln zł. Mężczyzna został zatrudniony kilka miesięcy temu, by m. in. przeprowadzić cyfryzację ratusza. Urzędnicy tłumaczą, że w Polsce obowiązuje domniemanie niewinności - a zatrudniony urzędnik nie jest osobą skazaną.

Chodzi o głośną sprawę kopalni kryptowalut, która w latach 2017-2018 była prowadzona w dawnej fabryce samochodów osobowych na Żeraniu w Warszawie. Prokuratura oskarża trzech mężczyzn o oszustwa względem mienia znacznej wartości oraz przywłaszczenie kwoty 29,5 miliona złotych - jednym z oskarżonych jest właśnie zatrudniony niedawno pracownik tczewskiego ratusza.

Sprawę jako pierwszą opisała "Gazeta Wyborcza" :

- Mężczyzna wraz z dwoma wspólnikami, Dominikiem H. i Piotrem W., w 2017 roku stworzyli największą w Polsce kopalnię kryptowalut. Serwerownia do pozyskiwania wirtualnej waluty zajmowała powierzchnię ponad 3 tys. m kw w starej fabryce samochodów na warszawskim Żeraniu. Kryptowaluty "kopało" jednocześnie ok. 3 tys. cyfrowych maszyn. Za organizację interesu odpowiadały dwie spółki z Gdyni. Pomysł biznesmenów polegał na zachęceniu kontrahentów do zbudowania serwerowni o ogromnej mocy obliczeniowej. Klient spółki inwestował w zakup sprzętu, dzierżawił go, a obsługą i zarządzaniem "koparkami" miała zajmować się firma mężczyzna. Strony umowy miały dzielić się zyskiem z cyfrowego urobku i z obrotu kryptowalutami, który - jak informował Puls Biznesu - był uzależniony od wkładu finansowego klienta. Inwestorzy wpłacili pieniądze, serwerownia powstała, ale zyski z kryptowalut szybko przestały wpływać na konta inwestorów. Spółka tczewianina powiadomiła wówczas klientów, że z "powodu utraty zaufania" do Dominika H., PGC wypowiedziało mu wszelkie pełnomocnictwa. W kwietniu 2018 r. do ogrodzonej siatką hali weszli policjanci, od sprzętu odłączono prąd. Organizatorzy interesu zostali zatrzymani, a sąd aresztował wszystkich na trzy miesiące. Z uwagi na skalę domniemanego oszustwa, śledztwo przejęła Prokuratura Regionalna w Warszawie. Tczewianin utrzymuje, że został oszukany przez swojego wspólnika, Dominika H. Ale śledczy są innego zdania. - czytamy w publikacji.

Poszkodowanych w sprawie jest ponad 600 osób. Jak podaje "Wyborcza", wszystkim trzem oskarżonym przedstawiono zarzuty "oszustwa względem mienia znacznej wartości" oraz przywłaszczenia blisko 30 mln zł.

- Prokuratura Regionalna w Warszawie skierowała w dniu 20 października 2022r. do Sądu Okręgowego Warszawa - Praga w Warszawie akt oskarżenia przeciwko trzem mężczyznom, którzy w latach 2017 - 2018 prowadzili kopalnię kryptowalut (ETC, Bitcoin) na terenie dawnej fabryki samochodów osobowych na warszawskim Żeraniu. Mężczyźni namówili ponad 600 osób do zawarcia umów o zakup specjalistycznego sprzętu komputerowego oraz kart graficznych, a także dzierżawy tego sprzętu, w oparciu o które pokrzywdzeni przekazali im niemal 56 milionów złotych, 67 tysięcy dolarów i 35 tysięcy euro, a także sprzęt o wartości 2 milionów złotych. Zakupiony i dzierżawiony sprzęt miał był nieustannie włączony i z maksymalną mocą dokonywać obliczeń, zaś klientom oskarżeni mieli raz w miesiącu oddawać umówioną część "wykopanych" kryptowalut. W kwietniu 2018 klienci zaniepokojeni brakiem transferu kryptowalut do ich wirtualnych portfeli, pojawili się na terenie hali, gdzie znajdowała się serwerownia firmy należącej do oskarżonych. Wkrótce potem pojawili się funkcjonariusze Policji, którzy zabezpieczyli sprzęt, który nie został jeszcze wywieziony. W toku prowadzonego w Prokuraturze Regionalnej w Warszawie ustalono śledztwa, że wszystkie kryptowaluty stanowiące pożytki ze sprzętu pochodzącego od klientów trafiały do nieustalonych wirtualnych portfeli, zaś pokrzywdzeni takich pożytków nie otrzymywali. Jednocześnie z ustaleń postepowania wynika, że oskarżeni mimo braków w sprzęcie, czy też opóźnień w dostawie kart graficznych, zawierali kolejne umowy w zakresie budowy i eksploatacji maszyn cyfrowych. Informacje o problemach nie były przekazywane klientom. Przeciwnie informowano, że ich sprzęt jest eksploatowany. Tym samym urobek wypracowywany przez mniejszą liczbę komputerów - gdyby był faktycznie przekazywany klientom - dzielony byłby na wszystkich klientów, co nie pozwalałoby na wywiązanie się z zawartych umów. W czasie funkcjonowania "kopalnia" oskarżonych wydobyła ponad 266 tysięcy kryptowalut ETC, których wartość oszacowano na kwotę ponad 29,5 miliona złotych. Oskarżeni usłyszeli zarzuty oszustwa względem mienia znacznej wartości oraz przywłaszczenia kwoty 29,5 miliona złotych. Nie przyznali się do popełnienia zarzucanych im czynów. Oskarżonym., którzy w ocenie prokuratora z przestępczego procederu uczynił sobie stałe źródło dochodu, grozi kara do 15 lat pozbawienia wolności. - informował Marcin Saduś, Rzecznik Prasowy Prokuratury Regionalnej w Warszawie.

Oskarżeni do zarzutów się nie przyznali. Podczas przesłuchań wzajemnie obciążali się oskarżeniami, wskazywali, że przyczyną niewywiązywania się z umów były "niepowodzenia biznesowe". Gazeta podaje, że akt oskarżenia trafił do Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie, ale - mimo upływu ponad dwóch lat - proces jeszcze się nie rozpoczął. Dlaczego?

- Nie został jeszcze wyznaczony jeszcze termin pierwszej rozprawy. Sprawa oczekuje na decyzje sędziego referenta - poinformowała "Wyborczą" Joanna Adamowicz z praskiego sądu okręgowego.

W międzyczasie oskarżony kilka miesięcy temu znalazł pracę w tczewskim ratuszu, choć prezydent Tczewa miał wiedzę o ciążących na nim zarzutach. Odpowiada za sprawy związane z kwestiami informatycznymi - to zadania związane m. in. z serwerami, urządzeniami i usługami sieciowymi, dostęp do danych wrażliwych, czy nadzór nad postępowaniem z dokumentacją papierową i elektroniczną w Urzędzie.

- Mężczyzna jest zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Tczewie - został wyłoniony w drodze naboru na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych. - mówi Małgorzata Mykowska, rzeczniczka Urzędu Miejskiego w Tczewie. - Zgodnie z wymogami konkursu na stanowisko urzędnicze, złożył oświadczenie o niekaralności oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Nie jest osobą skazaną. W obecnej sytuacji prawnej, pracownik nadal będzie pełnił swoje obowiązki.

Zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych urzędnikiem nie może być osoba skazana, poza tym powinna też oznaczać się "nieposzlakowaną" opinią. Do tej kwestii rzeczniczka ratusza odniosła w rozmowie z TVN24 i radiem Tczew :

- Wśród wymagań stawianych przed kandydatem na stanowisko urzędnicze jest nieposzlakowana opinia. Przyjmujemy, że kandydat, który ubiega się o pracę jest świadomy tych wymogów, akceptuje je i samo przystąpienie do konkursu jest tego potwierdzeniem. Urząd nie ma jednak uprawnień i narzędzi, aby tę opinię zweryfikować. Zgodnie z wymogami naboru, kandydat złożył oświadczenie o niekaralności oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - dodała.

W rozmowie z radiem Gdańsk władze Tczewa poinformowały, że mężczyzna nie pełni funkcji kierowniczej, a "jego dotychczasowa praca pomogła na przykład ujawnić nieprawidłowości w funkcjonowaniu Urzędu Miasta w Tczewie. Pracownik ma także zostać przeszkolony przez ABW".

Oskarżonym w aferze grozi do 15 lat więzienia. Nie przyznają się do winy. Na razie wiadomo, kiedy sprawa trafi na wokandę warszawskiego sądu.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (123)
dodaj komentarz

  • +44

    Art_gość

    26.02.2025, 09:04

    ...

    Brawo Bober ... zero refleksji - może i nie jest skazany, ale po takich informacjach UM w trybie natychmiastowym powinien zakończyć współpracę z tym Panem. A tymczasem ... "W obecnej sytuacji prawnej, pracownik nadal będzie pełnił swoje obowiązki."

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx5.xx1 
  • +60

    Zbigniew Urban

    26.02.2025, 09:38

    moja opinia, do której mam prawo

    Polityka kadrowa Brządkowskiego, to pasmo spektakularnych porażek. To również skutek tego, że prezydentem została osoba zupełnie do tego nie przygotowana i bez zaplecza, a najgorsze jest to, że nie konsultuje z mądrzejszymi od siebie w zakresie zarządzania swoich decyzji. KADRY= Odwołanie byłego prezesa zwik w związku z zatrudnieniem byłego prezydenta [my wiemy, jak było naprawdę], pożar i powołanie nowego prezesa zwik [my wiemy, jak było naprawdę] WKRÓTCE rozstrzygnięcia w tej sprawie, odwołanie dyrektora zuk OK! i propozycje dla byłego sekretarza [my wiemy, jak było naprawdę], zamieszanie z sekretarzami i nagrodami [my wiemy, jak było naprawdę], rezygnacja dyrektora biblioteki [my wiemy, jak było naprawdę]. O Marcinie K. inni napisali. Wszystko to powoduje, że jest MIŁA ATMOSFERA W URZĘDZIE. Czekamy na wiosenne spotkania prezydenta z mieszkańcami.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +6

    ..._gość

    26.02.2025, 09:40

    ...

    Po co tak brutalnie ? :) Przecież jako miasto mamy pod dostatkiem prądu pod kolejne kopalnie :)

    Cytuj
    IP: 37.31.xx0.xx1 
    +29

    Gościo_gość

    26.02.2025, 10:11

    Pokazuje to jednak, jak Prezydent nie potrafi myśleć samodzielnie, odpowiadając za Urząd. Ulega pozyskanym opiniom, nie zawsze zgodnym z prawem a w tym przypadku, chociaż obowiązuje zasada niewinności, zatrudnienie osoby z tak poważnym zarzutem prokuratorskim, to jakby zatrudnić Konina Trojańskiego. Istnieje podstawa do wypowiedzenia takimiu pracownikowi umowy o pracę. Czy będzie stać na to Prezydenta Miasta? - zobaczymy.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
    +28

    a_gość_gość

    26.02.2025, 10:12

    Wizerunkowo Bober klapa tylko taczka i wywieść ,na wspaniałe wysypisko .Jakieś referendum i pogonić Bobra .Kolejna porażka ,czy ty chłopie nie masz rozumu czy ci świnie podkładają ?

    Cytuj
    IP: 37.201.xxx.xx0 
    -28

    Człowiek OdNowa_gość

    26.02.2025, 10:27

    Zbigniew - niespełniony frustrat

    Ujadasz Zbyniu i nic z tego nie masz. Nie ma dobrej posadki od Brzdąca to bijesz pianę i myślisz,że ci jednak coś skapnie? Z PiS ci się nie udało. Rabenda o tobie zapomniał. Wsparcie Gowina nic nie dało i mogłeś po wyborach tylko zaśpiewać "znowu w życiu mi nie wyszło". U Pobłockiego też mosty spaliłeś. Nawet obszczymurki z Konfederacji ma ciebie leją. Chwalisz się zasięgami na fejsie i myślisz,że cię kto przyuważy. Słaby jesteś. Taki dyżurny malkontent. Skoro masz tyle władzę to pokaż zawiadomienia do Prokuratury. Siejesz ferment - twój sposób na nudne życie. Roboty w mieście i tak nie dostaniesz.

    Cytuj
    IP: 146.70.xx6.xx7 
    -16

    Wafel_gość

    26.02.2025, 10:47

    Drogi Urbanku

    Wiem że mierzysz wysoko ale Tczewianie jakoś nie mogą się na tobie poznać. W tej sytuacji mogę ci tylko zaproponować fuchę jako donoszącego kawę na pięterko. Całuski

    Cytuj
    IP: 185.177.xx4.xx4 
    +29

    Gość_gość_gość_gość

    26.02.2025, 10:57

    Brawo?????

    Czyli naszymi danymi dysponuje osoba podejrzana o oszustwo na wysoką skalę. Ma wgląd do naszych danych, finansów miasta? Wszystko oparte jest dziś na W SIECI - mam nadzieję na niewykorzystanie naszych danych w działalności firmy kryptowalutowej?

    Cytuj
    IP: 83.25.xx4.xx9 
    +24

    do Człowieka OdNowa_gość

    26.02.2025, 11:18

    Urban prawdę pisze i fakty podaje

    Synku w d. byłeś i g. widziałeś. CV Urbana mówi samo za siebie. Mądrzejsi od ciebie wiedzą, że tu nie o osobę chodzi tylko o zasady. Jak były prezydent podejmował złe decyzje, to była konstruktywna krytyka. Jak obecny podejmuje złe decyzje, to też jest konstruktywna krytyka. A decyzje są złe i nie ulega to wątpliwości. Miały być nowe standardy a jest gorzej niż było. Nie wszyscy trzymają palec prosto w d. z nadzieją, że może dzięki temu coś dostaną. Otóż nie ma nic za darmo. Trzeba zapracować. Tylko łajzy i nieudacznicy liczą na to, że za lizanie d. jakieś ochłapy dostaną. A teraz idź spójrz w lustro i zobacz, jak wygląda mierny wierny palant. Dzięki takim, jak Urban wiemy to, co wiemy. Jak widzisz liczy się z konsekwencjami wskazywania władzy palcem błędów, a ty swój palec trzymasz prosto w nieswojej d. a potem dłubiesz nim w nosie.

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
    +25

    X1_gość

    26.02.2025, 11:19

    Samorządowiec, pracownik organu samorządowego powinien być jak żona Cezara. Czysty jak łza. Jednak nie w Tczewie. Nie wiem, czy obecny prezydent jest aż tak ślepy i głuchy, czy zwyczajnie głupi czy cyniczny. Co decyzja, to zonk. Nie lubię go, wiem, że nie ma kompetencji do pracy na jakimkolwiek kierowniczym stanowisku, ale żeby aż do tego stopnia?! Moja sugestia: zachowaj się Łukaszu godnie i złóż rezygnację z funkcji Prezydenta Tczewa. Zrób to.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
    +2

    xx_gość

    26.02.2025, 14:24

    chcąc być urzędnikiem

    W wyborach do ŁAWNIKÓW ,każdy kandydat powinien dostarczyć zaświadczenie o karalności , więc dlaczego HR UM od tego kandydata nie żądało takiego poświadczenia tym bardziej ,że przydzielono takie stanowisko ,które może mieć znaczenie w ujawnieniu danych osobowych i nie tylko. Władze TCZEWA CO MOŻNA o Waszej pracy powiedzieć ,kompromitacja na poziomie osoby bez ukończenia szkoły podstawowej Pani Prezydencie .

    Cytuj
    IP: 79.163.xx5.xxx 
    +4

    x_gość

    26.02.2025, 21:46

    gazeta wyborcza "BRAWO"

    Pierwsza o tym ta gazeta informuje ,że osoba z bardzo poważnymi zarzutami prokuratorskimi o przestępczości na 30 milionów pracuje w UM Tczew i już wiadomo w środowisku miasta jak to się ma do zatrudnienia w samorządzie ,który podlega wojewodzie ,że w tym Urzędzie dzieje się z korzyścią w zatrudnieniu i schowaniu takiego pracownika i otoczono go w przechowalni jakim jest UM i jego władze samorządowe.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx5.xxx 

    Rowerowy_johny_gość_gość

    28.02.2025, 09:46

    Przecież Zbychu pamiętam .....

    .... jak wspierał Brządkowskiego w wyborach. Co się stało, że teraz taki hejt?

    Cytuj
    IP: 212.160.xx2.xxx 
  • +18

    Paczacz _gość

    26.02.2025, 09:05

    Stara śpiewka, że bez wyroku uznaje się za niewinnego. Szkoda, że nie zawsze ta zasada działa.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx5.xx1 
  • +30

    .._gość

    26.02.2025, 09:12

    ..

    ...powinien zostać minimum zawieszony do momentu ogłoszenia i uprawomocnienia wyroku...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • +18

    Przecież _gość

    26.02.2025, 09:25

    Bober

    Ma już spaczony system wartości. Dość spojrzeć na to jak usrawial konkursy, sytuację w zwiku, zuos itd. Ten człowiek już nie myśli racjonalnie. On będzie do upadłego bronił kolegów, nawet tych z zarzutami prokratorskimi. To jest człowiek bez zasad.

    Odpowiedz
    IP: 5.184.xx3.xx3 
  • -21

    Paczacz _gość

    26.02.2025, 10:04

    Bober nie jest zły.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx5.xx1 
    +10

    Ale ze jak ?_gość

    26.02.2025, 11:29

    Miało być tak pięknie a,wyszło jak zawsze. Boze widzisz i nie grzmisz !

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx3 
    +6

    Rowerowy_johny_gość_gość

    26.02.2025, 13:26

    Kiedyś jeszcze wypadało, teraz już .....

    .....to nawet nie wypada pytać o mityczno - plakatową Nową Wizję Tczewa :)

    Cytuj
    IP: 212.160.xx2.xxx 
  • +40

    %_gość

    26.02.2025, 09:26

    "OBRZYDLIWA KULTURA ..."

    "....Reputycja obecnego Prezydenta okropna czy dobra ?" " Przykre i boli Tczew ma zatracony wizerunek i niewiarygodny jest ?"-

    Odpowiedz
    IP: 108.181.xx6.xx8 
  • +10

    xx_gość

    26.02.2025, 15:17

    ale głosy przy urnie dostał!

    GRAŁ GŁUPA , a po drugie mieszkańcy Tczewa nie mieli szans ,kogo innego wybrać miał być mądrzejszy i lepszym gospodarzem niż poprzedni,a okazuje się ,że Tczew i obciach w informacjach medialnych sprowadza do miana utrzymywania przestępców i umacniania ich przestępczej działalności za zgodą Prezydenta i jego pomocników v-ce.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx5.xxx 
  • +45

    Słabo _gość

    26.02.2025, 09:41

    Czy gdyby ktoś miał zarzuty prokuratorskie za pedofilię i czekał na wyznaczenie pierwszej rozprawy (czyli śledztwo policji i prokuratora wskazuje na popełnienie przestępstwa) to mógłby nadal pracować np w przedszkolu? W końcu nie ma wyroku i jest domniemanie niewinności? To jest jedno a drugie to inwestowanie w nowego pracownika który jest w trakcie sprawy karnej - ten pan został skierowany na studia i dostał na to dofinansowanie z urzędu...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx0 
  • +20

    Brawo_gość

    26.02.2025, 10:09

    Brawo

    Co prawniki bobra na to?

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
    +7

    kjf_gość

    26.02.2025, 14:14

    Tu jest sytuacja jeszcze gorsza, bo osoba, która ma "zarzuty prokuratorskie za pedofilię i czeka na wyznaczenie pierwszej rozprawy (czyli śledztwo policji i prokuratora wskazuje na popełnienie przestępstwa)" zostaje z tymi zarzutami zatrudniona właśnie w przedszkolu.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx7 
    +6

    Ryp_gość

    26.02.2025, 19:25

    A jeszcze inna kwestia - skoro nowo zatrudniony pracownik zostaje skierowany na studia to rozumiem że jest przygotowywany na STANOWISKO KIEROWNICZE??? Bo po co w innym przypadku wykształcenie wyższe? Bądźmy szczerzy - informatycy bardzo często funkcjonują świetnie bez studiów bo ważne żeby potrafili robić to co trzeba...

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx9 
  • +25

    s_gość_gość

    26.02.2025, 09:42

    Pięknych współpracowników dobiera sobie Łukasz Brządkowski. Zobaczymy co dalej będzie się działo.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx4.xx1 
  • +14

    ..._gość

    26.02.2025, 09:42

    ...

    Wszelkie oceny obecnej ekipy podsumować raczymy przy kolejnych wyborach :)

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx0.xx1 
  • +14

    Tl_gość

    26.02.2025, 11:26

    To za późno. Jeszcze 4 lata. Powinien odejść już dziś.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • +4

    gosc_gość

    26.02.2025, 09:45

    Pewnie nie widział... :-)

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx6.xx7 
  • +47

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość

    26.02.2025, 09:49

    Panie Prezydencie, czy powierzyłby Pan opiekę nad swoją córką osobie formalnie oskarżonej o pedofilę??? Jeśli nie, to dlaczego bezpieczeństwo cyfrowe gminy powierza Pan osobie oskarżonej o oszustwa cyfrowe znacznych rozmiarów???

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx4 
  • Bezsrejtu _gość

    26.02.2025, 14:51

    Pomówić jest łatwo

    A jeśli tak?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx4.xx1 

    typiarz_gość

    26.02.2025, 15:47

    wazeliniarz bobra bezsrejtu

    ogarnij się chłopie bo tego nie da się wytłumaczyć

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
    +1

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość

    26.02.2025, 17:23

    @bez srejtu

    Nie znam nikogo kto by tak zrobił, no chyba że Twój stary?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx4 
  • +18

    On_gość

    26.02.2025, 09:51

    Czy w każdym zakładzie pracy zostałby zatrudniony zwykły Kowalski??? Podejrzewam że wątpię.... A UM jednak może pracować taki człowiek....Jakby normalnych ludzi nie było do pracy:/

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx1 
  • +8

    qq_gość

    26.02.2025, 09:59

    Bo Tczewik to jest wygwizdowie wielkie i tylko i wyłącznie sypialnie 3city...także co na wsi niech zostanie na wsi. rozwalony most, wiadukt. Jedna ulica na wsi wiecznie zakorkowana. Handel na rynku jednym jak i drugim prawie umarł, wałki w UM, zatrudniani przestępcy

    Odpowiedz
    IP: 169.150.xx8.xx4 
  • +5

    Run_gość

    26.02.2025, 10:31

    A za chwilę zakorkowana Kociewska będzie jak park Handlowy z Castoramą wybudują. Już się Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad na ten temat wypowiedziała.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xxx 
  • +29

    Kuki_gość

    26.02.2025, 10:04

    Ble ble

    Bober nie zdaje egzaminu z prezydentury. Przerasta go zarządzanie miastem. Jedynie Gockowski jakoś funkcjonuje bo pani Grabowska też średniawo. Dostęp do wrażliwych informacji ma osoba która w innym mieście nie byłaby pracownikiem urzędu. Jak widać doktryna Neumanna w Tczewie jednak obowiązuje! Bober idzie w zaparte zamiast się pokajać. Z resztą dlaczego zatrudniono pana K?

    Odpowiedz
    IP: 149.88.xx3.xx6 
  • -14

    Poparcie_gość

    26.02.2025, 10:14

    Wiarygodność

    "Polityka kadrowa Brządkowskiego, to pasmo... Panie Urban, Pana "Poparcie społeczne użytkownika" na tym portalu wynosi aż -604! Czyli tak naprawdę posiada Pan antypoparcie. Jaki mamy powód by wierzyć w Pańskie wypowiedzi?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx2.xx3 
  • +7

    Poparcie wynika z faktów_gość

    26.02.2025, 11:29

    dzieci w piaskownicy, zabawki poszło

    fakt taki wynik jest. Szwagier z czapy dawał + 300 albo - 400 to pozostałości po starej ekipie. Mirek miał wtedy TeTka i Repińskiego Tcz i Pobłocką Panoramę Miasta i Mykowską a nawet Kuriera i Kajzera. Takie czasy kiedyś były. Wtedy być w opozycji to trzeba było mieć jaja, nie to co dzisiaj. Tak patrzę dookoła i wszyscy utonęli, a Urban nadal pływa.

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
    +2

    NN_gość

    26.02.2025, 14:35

    A strona Zbigniewa, którą się chwali zablokowana dla tych, którzy mu nie kadzą. czego się pan boi panie ZU? Odblokuj wszystkich zablokowanych jeśli jesteś taki dzielny.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
    -2

    wystarczy że_gość

    26.02.2025, 14:53

    wszyscy czytają nikt nie komentuje

    strona jest otwarta dla wszystkich i każdy może komentować ale nie chcą żeby się nie narażać bobrownikom

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 

    Bera_gość_gość

    26.02.2025, 18:14

    To ma być argument?????????????

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx7 
  • -25

    Hshd_gość

    26.02.2025, 10:18

    "Polityka kadrowa Brządkowskiego, to pasmo spektakularnych porażek. To również skutek tego, że prezydentem została osoba zupełnie do tego nie przygotowana i bez zaplecza, a najgorsze jest to, że nie konsultuje z mądrzejszymi od siebie w zakresie zarządzania swoich decyzji. KADRY= Odwołanie byłego prezesa zwik w związku z zatrudnieniem byłego prezydenta [my wiemy, jak było naprawdę], pożar i powołanie nowego prezesa zwik [my wiemy, jak było naprawdę] WKRÓTCE rozstrzygnięcia w tej sprawie, odwołanie dyrektora zuk OK! i propozycje dla byłego sekretarza [my wiemy, jak było naprawdę], zamieszanie z sekretarzami i nagrodami [my wiemy, jak było naprawdę], rezygnacja dyrektora biblioteki [my wiemy, jak było naprawdę]. O Marcinie K. inni napisali. Wszystko to powoduje, że jest MIŁA ATMOSFERA W URZĘDZIE. Czekamy na wiosenne spotkania prezydenta z mieszkańcami."

    Panie, weź się pan nie kompromituj. Poza garstką ludzi, reszta ma na ciebie wywalone. Poza tym co to za bełkot? Piłeś nie pisz albo idź na korki z polaka i naucz się pisać składnie w języku polskim.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx7 
  • +15

    Brządkowski stań do apelu_gość

    26.02.2025, 11:34

    Jutro radni pytają prezydenta na sesji

    czekamy na stanowisko prezydenta 1.basen TCSiR 2.Marcin K. 3.raport z przeglądu ulic

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
  • +16

    Jedziesz _gość

    26.02.2025, 10:27

    Jedziesz

    No nic tylko Porażka prezydenta i kolejny wstyd na całą Polskę, ehh ten Tczew już nic chyba nie uratuje...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx6 
  • +35

    ?_gość

    26.02.2025, 10:53

    " PRWNICY W TYM DRYGENTAMI DO KASY"!!!!"

    "Co prawniki bobra na to?"

    "PRAWNICY BOBRA BA TO PISZE XY PRAWNIK I KASUJE FORSE = PEWNE " "BRAWO NA POKAZ I DO KASY!!!!!"

    Odpowiedz
    IP: 79.127.xx7.xxx 
  • +19

    STOP HEJT_gość

    26.02.2025, 10:56

    Czar prysł.

    A miało być tak pięknie. Nowy prezydent, mogłoby się wydawać, że zaprowadzi porządek w tym mieście a tu wręcz odwrotnie, zatrudnianie przestępców...

    Odpowiedz
    IP: 89.174.xx5.xxx 
  • +35

    ; BEE_gość

    26.02.2025, 11:01

    "PODATNIK DAJE FRYCOWE" O TAKI NAPIWEK!"

    "Co prawniki bobra na to?"

    ..." PRAWNIK ADWOKAT ;PISZE DONOSY NA POLECENIE BOBRA I KASUJE KASE,FORSE ". "PODATNIK OKRADANY DAJE FRYCOWE :BASTA"!!!!

    Odpowiedz
    IP: 188.241.xx8.xx9 
  • +18

    Ab_gość

    26.02.2025, 11:13

    Nawet w TVN24 o tym mówią....

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx1 
  • +4

    _gośćwyborcza też_gość

    26.02.2025, 13:40

    kto z bobrem będzie chciał gadać?

    tnij.tcz.pl/?u=aa305b

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
    +9

    xx_gość

    26.02.2025, 15:11

    informacja z TFN

    O Tczewie i jego władzach na antenach telewizyjnych ,radiowych i publikacjach w gazetach dowiaduje się każdy w kraju, a Pani MYKOWSKA (RZECZNIK Magistratu Tczewa) próbuje obrobić temat w sposób niewłaściwy ,ale cóż musi ponieważ nie chce stracić pracy jak wielu w tym Urzędzie doświadczyło. Mam nadzieje ,że ZARZĄD MIASTA już czyści biurka do wyjścia z tego obiektu.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx5.xxx 
  • +28

    Gliko_gość

    26.02.2025, 11:51

    Czas

    Czas na dymisję...nic więcej nie dodam.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx4 
  • +13

    Stefek_gość_gość_gość

    26.02.2025, 12:12

    Nie mam szacunku dla takich ludzi. Na pewno nie zrobili tego nieświadomie, bo już dawno by było po sprawie a poszkodowanych przybywa. Mam nadzieję, że odpowiedzą za te czyny i z tą bardzo wątpliwą reputacją nie będzie administrować danymi wrażliwymi i systemami zarządzającymi budżetem, kontami itp itd. Domniemanie niewinności? Ale chyba z palca tego 600 osób nie wyssało, że zostali oszukani. Zwolnienie go będzie przyznaniem się do błędu, jednak ludzi honorowych na to stać. Jak będzie tutaj? Zresztą sam powinien odejść, nie chciałbym z nim pracować. Oszukał tyle ludzi na taką forsę to może spróbować znowu. Był w ogóle konkurs na jego stanowisko? Poza tym po co mu praca, skoro tyle kasy przytulił.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx7.xx4 
  • +4

    xx_gość

    26.02.2025, 15:01

    ukryte pomysły

    TEN specjalista obecnie zatrudniony w UM Tczew pracuje po to by zmylić ,że ma poważne zarzuty prokuratorskie ,którymi dysponuje Prokuratura Okręgowa w WARSZAWIE,ale nie ujawnia ,zaplecza finansowego z przestępstwa i pokazuje ,że żyje z wynagrodzenia otrzymanego z pracy UM w Tczewie.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx5.xxx 

    xx_gość

    04.03.2025, 00:45

    ciekawe jest to?

    Zatrudniony w UM przy utajnionym nazwisku Marcin K, natomiast zaglądając do KRS Spółki z o.o Polskie Górnictwo Cyfrowe z siedzibą w GDYNI ul.Zwycięstwa to ta osoba nazywa się Marcin Jakub KOLOS i w KRS figuruje dalej jako Prezes ZARZĄDU. Trzeba dalej dochodzić czy i dlaczego PREZESIK osiągnął zatrudnienie jako specjalista w UM ,kto dał mu takie możliwości mając bardzo poważne zarzuty prokuratorskie pracować w samorządzie i na rzecz samorządu miasta TCZEWA.

    Cytuj
    IP: 79.186.xx8.xx2 
  • +23

    Gosć_gość_gość

    26.02.2025, 12:12

    Obecny prezydent (i cały samorząd) powinien być odwołany nawet bez referendum.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx3 
  • -1

    Zwik _gość

    26.02.2025, 12:12

    Ewelina

    "Kadry są dostępne dla osób chcących uzyskać informacje dotyczące swojego zatrudnienia bądź innych tematów związanych z kadrami i płacami codziennie od godziny 13-15" Taka informacja widnieje od p. Eweliny. Następna informacja będzie dla mieszkańców że przyjmują tylko we wtorki bo mają dużo pracy.

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx6.xx7 
  • +2

    Yty_gość

    26.02.2025, 12:37

    Brawo. Nowe rządy nowe zwyczaje. Poczekajmy aż będzie woda dostarczana w określonych terminach.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx1 
  • +13

    Pop_gość

    26.02.2025, 12:41

    A co na to wszystko radni z opozycji. Może poproszą na sesji o wyjaśnienia. Chyba parę spraw się nazbierało. Społeczeństwo reaguje a wybrani przedstawiciele śpią.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx1 
  • +22

    Tczewiak XYZ_gość

    26.02.2025, 12:41

    BóbrK....wa

    Wybraliście człowieka który w przeciągu 40 lat życia niczego się nie dorobił, doświadczenie nabywał będą magazynierem w kilku firmach, potem fundacja z przydziału partyjnego to czego oczekujecie. W życiu prywatnym też aniołem nie był , ale jak nie ma czym się chwalić to lepiej o tym nie mówić, tylko czy milczenie nie jest też formą kłamstwa. Miernota która nic nie osiągnęła przez 40 lat nagle orłem się nie stanie. Ale zawsze może łańcuch założyć i wsiąść się do pracy jak napisała na Facebook.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • +18

    cały na granatowo_gość

    26.02.2025, 13:11

    Gorzej będzie

    "Gorzej niż za Pobłockiego nie będzie" - mówili wyborcy pełni nadziei. I wtedy - cały na granatowo - wszedł Brządkowski i powiedział: "potrzymajcie mi piwo!" I nie wiem czy jest nadzieja, że przestanie psuć dalej. PnP (może inni też nie wiem) wyznają chyba zasadę im gorzej tym lepiej i czekają do następnych wyborów. Tylko gdzie w tym wszystkim tzw. "dobro miasto"? Może szybciej doczekamy się zarządu komisarycznego. Swoją drogą - abstrach**ąc od zarzutów - co robi w urzędzie (pieniądze raczej słabe) gość, który ma dużą wiedzę w jakimś tam obszarze IT i zarabiał gruby hajs? W przebraniu zakonnicy naprawia swe winy czy ma jakiś inny biznes do zrobienia?

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx8.xx3 
  • +3

    Edek_gość_gość

    26.02.2025, 13:26

    x

    Jeden Marcin K jest w RM czy to nie krewny ? a obaj się znają na cyfryzacji

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • +3

    Edek_gość_gość_gość

    26.02.2025, 13:30

    x

    "Czyli naszymi danymi dysponuje osoba podejrzana o oszustwo na wysoką skalę. Ma wgląd do naszych danych, finansów miasta? Wszystko oparte jest dziś na W SIECI - mam nadzieję na niewykorzystanie naszych danych w działalności firmy kryptowalutowej?"

    Może był plan założenia takiej kopalni kryptowalut w Tczewie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • +3

    ktoś_gość_gość

    26.02.2025, 14:12

    Zna się na robocie, jest pomysłowy i kreatywny. Byle głupek by czegoś takiego nie zrobił. Od razu bym przyjął taką osobę do pracy.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx1 
  • +3

    xxx_gość

    26.02.2025, 14:33

    Panie ZBIGNIEIWIE

    "Polityka kadrowa Brządkowskiego, to pasmo spektakularnych porażek. To również skutek tego, że prezydentem została osoba zupełnie do tego nie przygotowana i bez zaplecza, a najgorsze jest to, że nie konsultuje z mądrzejszymi od siebie w zakresie zarządzania swoich decyzji. KADRY= Odwołanie byłego prezesa zwik w związku z zatrudnieniem byłego prezydenta [my wiemy, jak było naprawdę], pożar i powołanie nowego prezesa zwik [my wiemy, jak było naprawdę] WKRÓTCE rozstrzygnięcia w tej sprawie, odwołanie dyrektora zuk OK! i propozycje dla byłego sekretarza [my wiemy, jak było naprawdę], zamieszanie z sekretarzami i nagrodami [my wiemy, jak było naprawdę], rezygnacja dyrektora biblioteki [my wiemy, jak było naprawdę]. O Marcinie K. inni napisali. Wszystko to powoduje, że jest MIŁA ATMOSFERA W URZĘDZIE. Czekamy na wiosenne spotkania prezydenta z mieszkańcami."

    Spotkanie z mieszkańcami w sierpniu 2024 na SUCHOSTRZYGACH Prezydenta to obciach dla jego osoby tytułować się Prezydentem. Rozmowa w ciszy be mikrofonu nie na temat dotyczący mieszkańców tylko temat zastępczy czy handlarze Bułgarzy będą stacjonować na targowisku MANHATTAN należącym do Spółki ŚWIT. Nam mieszkańcom nie trzeba takich spotkań ,ani beznadziejnego realizującego tego typu spotkań Prezydenta.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx5.xxx 
  • +6

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx_gość

    26.02.2025, 14:38

    nie będzie..

    "Pokazuje to jednak, jak Prezydent nie potrafi myśleć samodzielnie, odpowiadając za Urząd. Ulega pozyskanym opiniom, nie zawsze zgodnym z prawem a w tym przypadku, chociaż obowiązuje zasada niewinności, zatrudnienie osoby z tak poważnym zarzutem prokuratorskim, to jakby zatrudnić Konina Trojańskiego. Istnieje podstawa do wypowiedzenia takimiu pracownikowi umowy o pracę. Czy będzie stać na to Prezydenta Miasta? - zobaczymy."

    PREZYDENTA STAĆ TYLKO na wypowiedzenia umów o pracę długoletnim pracownikom UM oraz pracownikom SPÓŁEK MIEJSKO-Gminnych. NATOMIAST STAĆ GO zatrudniać OSOBY o brudnych działaniach mających prokuratorskie poważne zarzuty ,a tym razem nie tylko ta osoba ,ale jeszcze były PREZES ZUOS Pana CEJERA.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx5.xxx 
  • +1

    x_gość

    26.02.2025, 14:42

    i prawidłowo!!!

    "fakt taki wynik jest. Szwagier z czapy dawał + 300 albo - 400 to pozostałości po starej ekipie. Mirek miał wtedy TeTka i Repińskiego Tcz i Pobłocką Panoramę Miasta i Mykowską a nawet Kuriera i Kajzera. Takie czasy kiedyś były. Wtedy być w opozycji to trzeba było mieć jaja, nie to co dzisiaj. Tak patrzę dookoła i wszyscy utonęli, a Urban nadal pływa."

    . JEDEN jedyny co zauważa w co w UM się dzieje jakie to osoby pracują na rzecz mieszkańców .

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx5.xxx 
  • +6

    xxxxxxxxxxxxxxx_gość

    26.02.2025, 14:53

    powinien to zrobić.

    "Samorządowiec, pracownik organu samorządowego powinien być jak żona Cezara. Czysty jak łza. Jednak nie w Tczewie. Nie wiem, czy obecny prezydent jest aż tak ślepy i głuchy, czy zwyczajnie głupi czy cyniczny. Co decyzja, to zonk. Nie lubię go, wiem, że nie ma kompetencji do pracy na jakimkolwiek kierowniczym stanowisku, ale żeby aż do tego stopnia?! Moja sugestia: zachowaj się Łukaszu godnie i złóż rezygnację z funkcji Prezydenta Tczewa. Zrób to."

    TAKA propozycja jest bardzo słuszna , brak logicznego myślenia w każdej dziedzinie zarządzania miastem , skąd tą osobę ,aż z ŻERANIA i okolić ściągnął do TCZEWA.wydaje się ,że ma układy z osobami o przestępczych działaniach mających już bardzo poważne zarzuty prokuratorskie za 30 milionów Pln za przekręty finansowe .TAKIE BRUDY z cwaniactwem przestępczym mają propozycje pracy w Urzędzie natomiast mieszkańcom Tczewa mając różne kwalifikacje i wiedzę są odrzucane w konkursach .

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx5.xxx 
  • +14

    Komitet _gość_gość

    26.02.2025, 15:38

    Bobrofani

    Wszystkim poruszonym tym wydarzeniem osobom dedykujemy piosenkę: "Bober, Bober tak na mnie wołają, ludzie z mego miasta, którzy dość mej władzy mają. W związku z upadkiem mej publicznej misji, słusznie żądają ode mnie dymisji. Zasmucę ich dzisiaj po raz kolejny, wszak przypadek ze mnie jest beznadziejny. Najczęściej leje wodę lub prawdy mówię pół, dlatego rzucę kilka faktów na stół. Jest po wyborach, więc powiem bez ogródek, lepszy ode mnie byłby nawet ufoludek. Ma działalność społeczna i z Ukrainą akcja, to była tylko mej osoby kreacja. W lansowany przeze mnie na fejsie wolontariat, uwierzyć może jedynie wariat. Za to jak inne, podobne do mnie lenie, wolę napychać swoje własne kieszenie. Przecież wiadomo, tak jak Tczew długi, że w kręceniu lodów mam większe zasługi. Obiecałem przeprowadzić gminy sanacje, nie traktować kadencji jak długie wakacje. Niestety, koszt moich rządów nie będzie wymierny, bo jak wiadomo jestem pazerny. Komitet Społecznej Odnowy

    Odpowiedz
    IP: 83.143.xx5.xx0 
  • Super ! _gość

    27.02.2025, 07:40

    Ale hicior!!! Talent :)

    Cytuj
    IP: 84.63.xx2.xx4 

    Komitet_gość

    27.02.2025, 12:35

    Bobrofani - część dalsza

    Przedstawię Wam teraz planów mych głębie, to zrobić z Tczewa górnicze zagłębie. Koparki zostały już zamówione, do kopania bitkojnów będą przeznaczone. Specjaliści górnictwa zatem mile są widziani, powszechnie też będą w gminie zatrudniani. Osiągnięty tą drogą cud gospodarczy, dodatkowych wydatków gminie dostarczy. Realizowane w ten sposób bitkojnów wydobycie, poprawi moje i kolegów życie. Komitet Społecznej Odnowy

    Cytuj
    IP: 146.70.xx3.xx2 
  • +24

    tyr_gość

    26.02.2025, 15:42

    odwołać bobra natychmiast

    Bobrze pytania do ciebie, taki miałeś być od nowa , lepszy od poprzednika otwarty na dialog itp : Spieszmy zadawać pytania póki jest jeszcze czas - referendum nad twoim odwołaniem zbliża się wielkimi krokami 1. dlaczego jeszcze nie odwołałeś prezesa zwik - raport na temat jego działań w poprzedniej spółce nie dał do myślenia? 2. Dlaczego w urzędzie pracuje osoba z zarzutami karnymi podejrzana o oszustwo na 30 milionów? 3. Dlaczego zastępca sekretarza dostała 10 tys. premii za dwa miesiące pracy? 4. Dlaczego w urzędzie pracują nowi ludzie zatrudnieni bez żadnego trybu konkursowego? 5. Dlaczego nie został odwołany członek rady nadzorczej zwik ten co majstrował przy dokumentach i ma postępowanie dyscyplinarne? 6. Gdzie i kiedy odbył się konkurs na prezesa TCSIR ? 7. Dlaczego pozwalasz na wyrzucanie z dnia na dzień ludzi po kilkunastu albo i kilkudziesięciu latach nienagannej pracy? 8. Ilu ludzi prze ciebie straciło pracę. 9. Ilu ludziom złamałeś życie zawodowe? 10. Ile spółki potraciły na zwolnieniu z obowiązku świadczenia pracy zwalnianych pracowników i zatrudnianie w ich miejsce nowych. 11. Ile wyniosły odprawy dla zwalnianych pracowników ? 12. Co z przetargiem na rozbudowę basenu, kiedy będzie dokumentacja? I na koniec najważniejsze - co zrobiłeś , czym możesz się pochwalić jakie są twoje dokonania , masz odwagę odpowiedzieć na te pytania?

    Odpowiedz
    IP: 37.225.xx8.xx7 
  • +4

    Ot co_gość

    26.02.2025, 19:48

    Dobrze napisane

    Jakie sukcesy ma prezydent po tym roku urzędowania? Ludzi nie traktuje się jak mebli. Czy prezydent ma jakieś ukraińskie korzenie?

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
    +6

    X_gość

    26.02.2025, 22:06

    NIE MA ODWAGI!

    więc czas pakować swoje zabawki z Urzędu wraz z zastępcami i na bruk.Tczew takiej władzy nie potrzebuje!!!!

    Cytuj
    IP: 79.163.xx5.xxx 
  • +13

    driver _gość

    26.02.2025, 15:45

    Marcin K. siedział w areszcie

    Nikt tego nie napisał, a można znaleźć w internecie. Marcin K. i wspólnicy decyzją prokuratury i sądu przesiedział w areszcie 3 miesiące.

    Odpowiedz
    IP: 171.25.xx3.xx7 
  • 3 miesiące ENERGA Obrót_gość

    26.02.2025, 15:53

    areszt wydobywczy .. bitcoiny

    hehehe !

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
  • +14

    Czasu nie cofniesz_gość

    26.02.2025, 16:27

    Czy mam o coś żal do Poblockiego? Tak. O to nie nie odpuścił ostatnich wyborów. Że nie wystawił np Kordy. Wygrałby bez problemu w 1 turze i nie byłoby tego wszystkiego. Trudno. Pozostaje tylko ogarnięcie tej sytuacji. Czy zawodnik sumo może pójść na casting do baletu? Może. Jak będzie jedynym z dwóch kandydatów to kto wie, może go nawet wybiorą, może z braku laku, może dla lepszego kontentu. Czy osoba nie mająca całkowicie doświadczenia w administracji powinna brać się za rządzenie miastem? Nie. To nie zabawa ani reality show. Tego się nie uczy w pół roku, tego się nie uczy na własnych błędach. Tu są środki publiczne, przepisy prawa i odpowiedzialność.

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx4.xx9 
  • +5

    Mieszkanka Tczewa_gość

    26.02.2025, 18:12

    Smutne

    "Wiem że mierzysz wysoko ale Tczewianie jakoś nie mogą się na tobie poznać. W tej sytuacji mogę ci tylko zaproponować fuchę jako donoszącego kawę na pięterko. Całuski"

    Smutne i straszne, że bawią się Państwo wypisując tu komentarze. A był moment, że uwierzyłam w Samorząd OdNowa.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx1.xx1 
  • +8

    Serio? _gość

    27.02.2025, 07:47

    Ja nie wierzyłam, ani przez minutę. Trochę roboty w social mediach, parę postów, live na facebooku i ludziska uwierzyły w świetlaną wizję. Od Nowa, to może niezła ekipa, ale do organizacji parafialnego pikniku.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx1 
  • +7

    CCC -P_gość

    26.02.2025, 19:48

    ,,Powodzenia Panie Zbyszku ognia"

    "Polityka kadrowa Brządkowskiego, to pasmo spektakularnych porażek. To również skutek tego, że prezydentem została osoba zupełnie do tego nie przygotowana i bez zaplecza, a najgorsze jest to, że nie konsultuje z mądrzejszymi od siebie w zakresie zarządzania swoich decyzji. KADRY= Odwołanie byłego prezesa zwik w związku z zatrudnieniem byłego prezydenta [my wiemy, jak było naprawdę], pożar i powołanie nowego prezesa zwik [my wiemy, jak było naprawdę] WKRÓTCE rozstrzygnięcia w tej sprawie, odwołanie dyrektora zuk OK! i propozycje dla byłego sekretarza [my wiemy, jak było naprawdę], zamieszanie z sekretarzami i nagrodami [my wiemy, jak było naprawdę], rezygnacja dyrektora biblioteki [my wiemy, jak było naprawdę]. O Marcinie K. inni napisali. Wszystko to powoduje, że jest MIŁA ATMOSFERA W URZĘDZIE. Czekamy na wiosenne spotkania prezydenta z mieszkańcami."

    " -------,,chyba na pastwisku ,wybiegu DLA ZWIERZYNY" POZDROWIENIA DLA PANA ZBYSZKA

    Odpowiedz
    IP: 45.12.xx3.xx9 
  • +5

    .._gość

    26.02.2025, 21:57

    proponowane studia

    "A jeszcze inna kwestia - skoro nowo zatrudniony pracownik zostaje skierowany na studia to rozumiem że jest przygotowywany na STANOWISKO KIEROWNICZE??? Bo po co w innym przypadku wykształcenie wyższe? Bądźmy szczerzy - informatycy bardzo często funkcjonują świetnie bez studiów bo ważne żeby potrafili robić to co trzeba..."

    Czy nas podatników stać by fundować komuś naukę w szkole wyższej kierować na studia osobę ,która dla miasta jako pracownik nic nie zrobiła w dodatku z informacji "gazety wyborczej " jako pierwszej wskazującej ,że osoba ta ma poważne zarzuty prokuratorskie i to już od 2017r więc w co te władze samorządowe się pakują. Wiele mieszkańców Tczewa ma pokończone kierunki w zakresie cyfryzacji bez oczekiwania pomocy samorządu na finansowanie studiów bo dawno skończyli za własne środki . Prezydencie jako mieszkaniec miasta TCZEW ,ABYŚ ROZDAWAŁ FINANSE BEZ włączenia zdrowego rozsądku osobom znajdom nie z tego miasta i środowiska w dodatku zagrożonego orzeczeniem o wyłudzenie 30 milionów PLN.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx5.xxx 
  • +6

    Edek_gość_gość_gość_gość

    27.02.2025, 08:07

    x

    Gdyby ten Marcin K był długoletnim pracownikiem i pracodawca za jego zasługi sfinansował mu studia to OK ale przepracował kilka miesięcy i już taka nagroda To śmierdzi na odległość

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • +4

    No to Panowie i Panie radni_gość

    26.02.2025, 22:13

    Macie po całym dniu

    Wystarczające menu pytań na jutrzejszą sesję. Co z tym zrobicie? Jak zwykle nic, bo jesteście zbiorem molekuł, co zdania sklecić nie potrafią i pytaja o bzdury. To wy powinniście być najlepiej poinformowani, tymczasem mieszkańcy miasta chyba widzą lepiej co się dzieje.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx8 
  • +1

    Zct ejusak_gość

    26.02.2025, 22:55

    No cóż.

    Rysio marzyciel fabrykę budował, nie wiele krzyczał, czy coś gdzieś schował? Wizję wspaniale w swych myślach mnożył. Nim bramę otworzył, domek się złożył.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx7.xx8 
  • +7

    JA_gość

    26.02.2025, 23:39

    Pytanie do PANI Rzecznik UM Tczew

    SZANOWNA Pani M.Mykowska Rzecznik Urzędu Miejskiego w Tczewie Art. 6 ust.3.pkt3. o pracownikach samorządowych mówi:że osoba zatrudniona w samorządzie powinna się cieszyć nieposzlakowaną opinią w wykonywaniu swoich zadań dla mieszkańców w obszarze tego samorządu.A tu z informacji medialnych dochodzą takie informacje,że ta osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty w UM Tczew w przeszłości z uwagi na postępowanie prokuratorskie wykonywała areszt w okresie 3 miesięcy pozbawienia wolności. Z pewnością władze samorządowe z PREZYDENTEM NA CZELE nie wymagali z Ministerstwa Sprawiedliwości poświadczenia o karalności przedłożenia przez tą osobę. Pani RZECZNIK proszę zaciągnąć porady w tym przypadku u PANI dr. Magdaleny Ryck z kancelarii Prawa PRACY I HR w Warszawie. wówczas otrzyma PANI właściwą wykładnie w tym przedmiocie ,aby nie kierować się wobec mieszkańców nie prawdą wychodzącą z Pani ust.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx5.xxx 
  • +8

    gośścieeo_gość

    27.02.2025, 00:33

    Przecież zatrudniony informatyk ne został jeszcze ukarany, nawet jego proces się nie rozpoczął więc w Ministerstwie Sprawiedliwości jest czysty. Jednak błędem Prezydenta Miasta było zatrudnienie osoby, co do której wiedział, że wniesiono akt oskarżenia. To jest właśnie niezrozumienie znaczenia nieposzlakowanej opinii w odniesieniu do stanowiska pracy szczególnie jej wymagającej. Nie jest to jedynie niezrozumienie (...). Honorem Prezydenta powinno teraz być wypowiedzenie umowy temu pracownikowi i przeproszenie mieszkańców za własny błąd, aby dalszego wstydu miastu zaoszczędzić. Zapłacenie studiów z pieniędzy społecznych (takiej osobie) to kpina z mieszkańców, których Prezydent reprezentuje. Wymagajmy od Prezydenta gospodarskiego zarządzania miastem.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • +7

    Tczewiak_gość

    27.02.2025, 01:02

    Szanowni Tczewiacy czy o tym wiecie?

    "szanowny" brzdąc wyleciał z hukiem z tczewskiej korpo , bo był nieudolny, a Wy zrobiliście go prezydentem !!!

    Odpowiedz
    IP: 179.60.xx9.xx6 
  • +3

    b_gość

    27.02.2025, 08:12

    Racja. Teraz każdy psioczy, ale jednak głosowali na niego.

    Cytuj
    IP: 78.133.xx9.xx2 
  • +7

    x_gość

    27.02.2025, 08:55

    teraz każdy

    "Racja. Teraz każdy psioczy, ale jednak głosowali na niego."

    Po jedno nie było wyboru po drugie zapewniał ,że będzie odnowa i co! Od razu było wiadomo ,że osoba absolutnie nie przygotowana na obowiązki Prezydenta i teraz tczewiacy macie: zatrudnienia osób z zarzutami przestępczymi na skalę oszukanych 600 osób i o wartości oszustwa 300 milionów Pln. Po drugie skąd i w jaki sposób została ta osoba zatrudniona nie będąc na rynku Tczewa nigdy zatrudniona i nie zamieszkała. Dlaczego podczas rekrutacji uzyskała najwięcej punktów w wyborze na to stanowisko st. Specjalisty. Jak się okazuje dobry specjalista jako oszust co przez 8 lat Prokuratura Krajowa wykonała przeciwko niemu poważne zarzuty i sprawa jest w dalszym przedmiocie nie zakończona. Dlaczego Prezydent wiedząc o przeszłości przestępczej tej osoby godzi się na zatrudnienie w dodatku upoważni go do zapoznania się z danymi wrażliwymi mieszkańców Tczewa. Przecież ta osoba jest zagrożeniem dla wielu spraw którymi dysponuje urząd i mogą być przecieki na wielką skalę przestępczą.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx5 
  • +4

    Rysiard _gość

    27.02.2025, 10:31

    Wszyscy od niego uciekają. Nawet wszechpolacy się od niego odcięli :)

    Cytuj
    IP: 195.94.xx7.xx5 
  • +5

    x_gość

    27.02.2025, 09:15

    miasto Tczew w mediach ogólno krajowych

    "Jakie sukcesy ma prezydent po tym roku urzędowania? Ludzi nie traktuje się jak mebli. Czy prezydent ma jakieś ukraińskie korzenie?"

    Taki wizerunek miasta Tczew spowodował Prezydent Tczewa ,zatrudniając osoby z zarzutami ,na stanowisko bardzo wrażliwe ,gdyż ta osoba ma dostęp do finansów i danych osobowych mieszkańców.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx5 
  • +2

    gosc_gość

    27.02.2025, 10:54

    afera

    serio ludzie mysleliliscie ze bedzie lepiej za lulaszka ale jestescie naiwni szok ludzie we wszystko wierza nie potrafia sami myslec w tym k***skim grajdole czewiku

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xxx.xx5 
  • +3

    Edek_gość_gość_gość_gość

    27.02.2025, 11:01

    x

    "Polityka kadrowa Brządkowskiego, to pasmo spektakularnych porażek. To również skutek tego, że prezydentem została osoba zupełnie do tego nie przygotowana i bez zaplecza, a najgorsze jest to, że nie konsultuje z mądrzejszymi od siebie w zakresie zarządzania swoich decyzji. KADRY= Odwołanie byłego prezesa zwik w związku z zatrudnieniem byłego prezydenta [my wiemy, jak było naprawdę], pożar i powołanie nowego prezesa zwik [my wiemy, jak było naprawdę] WKRÓTCE rozstrzygnięcia w tej sprawie, odwołanie dyrektora zuk OK! i propozycje dla byłego sekretarza [my wiemy, jak było naprawdę], zamieszanie z sekretarzami i nagrodami [my wiemy, jak było naprawdę], rezygnacja dyrektora biblioteki [my wiemy, jak było naprawdę]. O Marcinie K. inni napisali. Wszystko to powoduje, że jest MIŁA ATMOSFERA W URZĘDZIE. Czekamy na wiosenne spotkania prezydenta z mieszkańcami."

    Panie Urban w UM podobno jest zatrudniony specjalista to spraw wymiany międzykulturowej a na stronie UM niczego o takim stanowisku nie można znależć Prosze to sprawdzić

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • -11

    . _gość

    27.02.2025, 11:04

    Dobra argumentacja ze strony prezydenta, a komentujący zapomnieli, że wyroki wydają sądy, a nie osoby komentujący pod artykułami. Jeśli wobec danej osoby nie zapadł prawomocny wyrok to należy domniemywać jej niewinność i tyczy się to każdej sprawy, bo inaczej mamy w państwie anarchię i rządy tłumu.

    Odpowiedz
    IP: 37.225.xx4.xx6 
  • +3

    S_gość

    27.02.2025, 12:04

    Takie tłumaczenie nie ma sensu...

    Oczywiście, że to sądy wydają wyroki. Ale jest jeszcze coś takiego jak dobra praktyka urzędnicza, przysłowiowe "dmuchanie na zimne" oraz zdrowy rozsądek i zwyczajna przyzwoitość. Na pewno do każdego przypadku należy podejść indywidualnie. Ktoś już podawał wyżej przykład z zatrudnianiem w przedszkolu osoby o zarzutach pedofilskich. Co innego, gdyby ten Pan zajmował się sadzonkami czy koszeniem trawy przed urzędem albo zamiataniem, a co innego, kiedy jest podejrzany o popełnienie cyberprzestępstwa, a zostaje zatrudniony na stanowisku informatycznym i otrzymuje dostęp do danych wrażliwych mieszkańców miasta, a oprócz tego jeszcze inne możliwe korzyści (np. dofinansowania studiów). Naprawdę nie rozumiem, czy prezydent nie zdawał sobie sprawy, jak karygodny błąd popełnił i że czegoś takiego należy bezwzględnie unikać. Nie pomogą tu złotouste wyjaśnienia, bo ludzie będą to postrzegali teraz na zasadzie "winny się tłumaczy" i niewątpliwie poskutkuje to spadkiem autorytetu włodarza. Bardzo, ale to bardzo zła decyzja. Dla zachowania twarzy najlepszym krokiem byłoby albo zwolnienie, albo przynajmniej zawieszenie pracownika / wysłanie na urlop bezpłatny... Cokolwiek - do czasu wyjaśnienia sprawy. I nigdy nie popełniać już podobnego błędu. Jeszcze jest czas, żeby to naprawić. Polecam też lekturę: tnij.tcz.pl/?u=3b7a9a tnij.tcz.pl/?u=7763fc

    Cytuj
    IP: 83.21.xx5.xx5 
    +6

    Marco_gość

    27.02.2025, 12:19

    Zwłaszcza, że pokrzywdzonych jest 600 osób, to nic? Na pewno jest niewinny, zwłaszcza, że sanki dostał - to też nic. Bardzo niewinny człowiek z niego na pewno. Bober za bardzo go broni, może są kolegami? Gdyby chodziło o kogoś z poprzedniej ekipy to pewnie już dawno byłby na bruku. I te studia - dziwne, chociaż praktyka nie jest tutaj jakaś nieznana, ale po takim krótkim czasie już posyłać kogoś na studia? W ABW będą chcieli go szkolić? :D

    Cytuj
    IP: 195.116.xx6.xx0 
    +4

    xxx- ja_gość

    27.02.2025, 12:45

    bzdura radze zapoznac się z ustawą .

    komentarz IP37.225 rząd tłumu właśnie wybrał w wyborach samorządowych w dniu 07.04.2024r nieudacznika ,który miał być samorządowcem w prowadzającym zarządzanie od nowa .Okazuje się ,że jest odnowa ,ale nie ta i do w której mieszkańcy oddali mandat . Halo IP 37.225 radzę zapoznać się z art. 6 ustawy o samorządzie terytorialnym tam jasno jest podane w pkt.3 ,kto może być zatrudniony jako urzędnik (osoba nie skazitelna ) więc temu pracownikowi daleko do nieskazitelności a, to dlatego ,że wykonał już 3-mcy areszt w tej sprawie i poważnych zarzutów prokuratorskim musi się meldować w Policji ,że przebywa na terytorium Polski ,a teraz dodatkowo podać musi ,że pracuje w jednostce samorządowej UM TCZEW i stąd GAZETA Wyborcza jako pierwsza dotarła do takich informacji co podała do wiadomości publicznej.Brawo dziennikarze !!!!!

    Cytuj
    IP: 83.25.xx5.xx6 
  • +5

    io_gość

    27.02.2025, 11:23

    Słucham sesji Rady Miasta i nie wierzę. Pan prezydent mówi o rozwiązywaniu problemów w rozmowach prowadzonych z kulturą. Mała uwaga. Pod ścianą, nomen omen, siedzą dwaj prezesi miejskich spółek. Panie prezydencie proszę te uwagi skierować do nich. Z tego co się czyta to właśnie im tych przymiotów brakuje. Zarówno rozmów jak i kultury. To że siedzą pod ścianą to żadna aluzja, sami tam usiedli. Chociaż.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx5.xx8 
  • -1

    Ohoho_gość

    27.02.2025, 12:34

    "Racja. Teraz każdy psioczy, ale jednak głosowali na niego."

    Naprawdę? Gdzie mu dali czerwoną kartkę ?

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx3.xx1 
  • +3

    ytr_gość_gość

    27.02.2025, 12:47

    A pan radny Misiewicz robi za statystę. Znowu nie ma żadnych pytań. Szkoda powietrza. Jego wyborcy nie mają pytań.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx5.xx8 
  • Gościou_gość

    27.02.2025, 18:11

    A gdzie zatrudniony jest Misiewicz statysta?

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • +6

    Tetka_gość

    27.02.2025, 14:07

    Na szczęście inni upominają się o przejrzystość pracy prezydenta, Adam Urban, Drewa i Tobiański. Swoją drogą fakt uznawania kogoś za niewinnego, póki nie udowodni mu się winy nie powinien dotyczyć pracy w samorządzie. To jest kwestia etyki. A co, jeśli w końcu zapadnie wyrok skazujący pana MK? Nadal jest oskarżonym, a nie świadkiem w sprawie. Brządku złotousty, komu chcesz mącić w głowie? Szkoda, że AU odpuścił. Drugie to kwestia odpowiedzi na pytanie o premię za kilka tygodni pracy dla pani zastępującej sekretarza miasta. Stek bredni to uzasadnienie.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • +5

    Ktoś_gość

    27.02.2025, 18:18

    Dzisiejsza sesja

    Dzisiejsza sesja pokazała, że nasi radni są jacyś przestraszeni. Czy zadawanie pytań to taka trudna aktywność? Każdy z nich od czasu wyboru tej ekipy z wypiekami na twarzy czyta komentarze, które obnażają prezydenta, prezesów spółek itd. Dzisiaj nikt nie miał pytań co do stuacji w Zwik, nikogo nie interesuje Zuos. Dobrze, że ktoś zadał pytania o Marcina K. Ogólnie obraz nędzy i rozpaczy. Brządkowski robi z Wami co chce, a widać że poziom bezczelności u niego rośnie z każdą aferą i sesją. Bardzo aktywni za to byli państwo radni w kwestii kibli na psie kupy. Tak to jest jednak wasz poziom. Poza tym zalecam ćwiczenie języka polskiego......Prezydentowi też.

    Cytuj
    IP: 147.161.xx8.xx7 
  • +6

    Bogdan_gość

    27.02.2025, 18:08

    >>>

    Pani rzecznik U.M. twierdzi że podejrzany złożył oświadczenie o nie karalności. A czy czasem do tej pracy nie jest potrzebne zaświadczenie o niekaralności???? To pierwsze może sobie każdy sam na kolanie wypisać. Pan prezydent nie bardzo wiedział na dzisiejszej sesji jaki papierek przyniósł do pracy ten koleś. Co jest żenujące i karygodne niedopatrzenie. Oświadczenie, zaświadczenie co za różnica..... Nawet prawdziwy Dyzma był bardziej rozgarnięty.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx7 
  • +2

    Goścćia_gość

    27.02.2025, 20:10

    Na jego stanowisko nie jest potrzebne zapytanie o karalności. Wystarczy oświadczenie. Istotnym jednak jest fakt, że przed zatrudnieniem informatyka Prezydent miał wiedzę o skierowaniu aktu oskarżenia do Sądu. To jest właśnie ten moment przeczący nieposzlakowanej opinii. Prezydent tym samym wykazał, że ma "gdzieś" mieszkańców, zatrudniając osobę, wobec której Prokuratura wniosła do Sądu akt oskarżenia. Sam ten fakt, w przypadku informatyka w UM, przy jego zatrudnieniu i wiedzy o wniesieniu aktu oskarżenia do Sądu, to dowód na to, jak nierozumnie w UM interpretowane jest prawo. Szkoda jednak, że nie dostrzega tego UM.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • Pan Da_gość

    28.02.2025, 03:40

    Stare Kino

    Ten portal jest subiektywny lub panuje tu cenzura!

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx2.xx6 
  • Pik_gość_gość

    28.02.2025, 20:01

    Dlaczego usuwane są komentarze?

    Zgadzam się - cenzura

    Cytuj
    IP: 83.20.xx5.xx8 
  • xx_gość

    28.02.2025, 10:18

    gazeta wyborcza "BRAWO"

    "Zwłaszcza, że pokrzywdzonych jest 600 osób, to nic? Na pewno jest niewinny, zwłaszcza, że sanki dostał - to też nic. Bardzo niewinny człowiek z niego na pewno. Bober za bardzo go broni, może są kolegami? Gdyby chodziło o kogoś z poprzedniej ekipy to pewnie już dawno byłby na bruku. I te studia - dziwne, chociaż praktyka nie jest tutaj jakaś nieznana, ale po takim krótkim czasie już posyłać kogoś na studia? W ABW będą chcieli go szkolić? :D"

    Pan dziennikarz WOJCIECHOWSKI w artykule podał mieszkańcom Tczewa dogłębny pogląd w kwestii , zatrudnienia osoby o przestępczym działaniu na szkodę 600 osób. Prezydent z powodu marnej wiedzy w zakresie prawa tego nie odbiera i chce mieszkańcom Tczewa i podaje informacje ,absolutnie odbiegające od przepisów prawa. Śmiech i rozpacz mając takiego włodarza co doprowadza wizerunek miasta na margines z zatrudnionymi pracownikami o przestępczych działaniach.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx8.xxx 
  • M_gość

    01.03.2025, 10:47

    Brak słów...

    Zwalnia się stanowisko dyrektora w grodzisku Owidz i rozpisują nowy konkurs. tnij.tcz.pl/?u=2c7258 Można było się spodziewać, że w takich albo podobnych miejscach będzie szukał nowej pracy ze swoją specjalnością i wykształceniem. A tu zonk w takim razie... A tak był wynoszony pod niebiosa jako autorytet wręcz nieskazitelny i alternatywa dla obecnego prezydenta. Przecież takie stanowisko dla takiej osoby to wręcz upokorzenie i śmiech na sali. Tylko czekać aż w przyszłości zostanie prezesem ZWIK.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx2 
  • Pik_gość

    28.02.2025, 16:31

    Korda- człowiek od i do wszystkiego

    Ktoś tu wyżej w komentarzach wspominał Kordę- no to chyba kolejny gorący temat. Zapewne większość już wie, choć odbyło się to bardzo po cichutku, że pan Korda właśnie objął sranowisko dyrektora technicznego w GTKOM. No niesamowite- pan doktor nauk humanistycznych w zakresie historii, będzie teraz specjalistą w branży wodno- kanalizacyjnej. Prezesura nie wyszła(z wiadomych względów) to będzie dyrektor techniczny. Jak dobrze, że w gminie nie potrzebowali stomatologa, bo zapewne pan Korda ze swoim wykształceniem i doświadczeniem leczyłby zęby mieszkańcom Gminy. Że tez ludziom nie wstyd- i tym zatrudniającym i tym zatrudnianym.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx5.xx8 
  • Edek_gość_gość_gość_gość_gość__gość

    01.03.2025, 20:52

    x

    Ta tczewska mafia nie dba nawet o pozory Korda za ginekologa też by się nadawał

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • Pik_gość

    28.02.2025, 19:00

    K. Korda- człowiek od i do wszystkiego

    W nawiązaniu do zatrudniania- chyba się szykuje nowy gorący temat a mianowicie zatrudnienie po cichutku pana Krzysztofa Kordy na stanowisku dyrektora technicznego GTKOM. Pan Krzysztof z wykształcenia- doktor nauk humanistycznych w zakresie historii prawdopodobnie objął stanowisko dyrektora technicznego w gminnej spółce wodno- kanalizacyjnej. No cóż... nie wyszło prezesowanie w GTKOM (z wiadomych przyczyn), to znalazła się posada specjalisty od spraw wody i kanalizacji - wiedza historyczna zapewne wystarczy do zarządzania, nadzorowania i koordynowania prac związanych z siecią wodno- kanalizacyjną w gminie. Jak dobrze, że w gminie nie chcieli zatrudnić stomatologa, bo zapewne pan Krzysztof leczyłby dziś zęby mieszkańcom Gminy :) W tej i innych znanych nam sytuacjach najbardziej zadziwia ten brak jakiegokolwiek wstydu ze strony zarówno zatrudniających jak i zatrudnianych

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx5.xx8 
  • Gość _gość_gość_gość_gość_gość

    01.03.2025, 10:31

    GTKOM

    A miało być rozwijanie kariery naukowej z całej siły, że aż biblioteka stała na przeszkodzie i musiał odejść. No, że chyba habilitacja ma być na temat wody w gminie. Żenada

    Cytuj
    IP: 37.31.xx2.xx5 

    Gość _gość_gość_gość_gość_gość

    01.03.2025, 18:09

    Wodociągi

    Pieniądz nie śmierdzi, co tam wstyd. Po trupach do kasy!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx9 
  • Edek_gość_gość_gość_gość_gość

    01.03.2025, 20:59

    do ktoś

    Masz całkowitą rację poziom arogancji i buty u bobra z każdą sesją rośnie Radni już się boją zadać pytanie Tylko referendum i spuścić buca z kanalizą

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • ert_gość

    01.03.2025, 21:21

    teraz zainstaluje koparki

    w ratuszu nakreca pradu za kilka milionow prezydent powie ze nic nie wie a sad wypusci bo bedzie mial z czego posmarowac

    Odpowiedz
    IP: 82.4.xx9.xx5 
  • Straszne_gość

    02.03.2025, 09:03

    Tempo, w jakim to miasto się pogrąża, jest aż nie do uwierzenia. To jakaś tragikomedia.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xx3 
  • Dokladnie_gość

    02.03.2025, 15:37

    Grupa

    "Ja nie wierzyłam, ani przez minutę. Trochę roboty w social mediach, parę postów, live na facebooku i ludziska uwierzyły w świetlaną wizję. Od Nowa, to może niezła ekipa, ale do organizacji parafialnego pikniku."

    Grupa ludzi o zerowych kompetencjach za to z wielkim, bezzasadnym ego. Zawistnych, małych człowieczków którzy nie poradzili sobie inaczej niż po znajomości. I te znajomości wykorzystują dzisiaj by ludzi innych wyrzucać z pracy i załatwiać swoje sprawy. Zastraszać i gnoić. I śmieszne historie na FB z jakimś psem waflem i uśmiechniętym prezydentem nie wystarcza do przykrycia tego bagna w które wyciągacie NASZE MIASTO. Nie macie żadnych dokonań tylko pasmo porażek. Brawo. Tczewie co jeszcze musi się wydarzyć, żebyś na oczy przejrzał?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx8 
  • Tczewianin_gość

    03.03.2025, 07:37

    U, tczewskie piekiełko się rozpaliło

    Dajcie sobie wszyscy po mordzie i będzie dobrze. Jedna wielka banda , która czeka jak się do koryta dostać. Nawet jakby Myszka Miki została prezydentem to byście chcieli tam Kaczora Donalda (albo nie, lepiej Goofiego, bo Kaczor się wyjątkowo ch.....owo kojarzy ).

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx8 
  • kepler_gość_gość

    03.03.2025, 10:35

    Rodo

    Z tego co napisano w TVN24 to ta osoba ma dostęp do danych osobowych mieszkańców, monitoringu i licho wie do czego jeszcze. Powinna się zajać tym biegli czy dane nie zostały w jakiś sposób naruszone i dostęp powinien być zablokowany NATYCHMIAST. Czy zwolnić? Jeśli dostęp do danych na takim stanowisku jest niezbędny to tak.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx8.xx0 
  • XX_gość

    03.03.2025, 17:05

    gazeta wyborcza "BRAWO"

    "Pokazuje to jednak, jak Prezydent nie potrafi myśleć samodzielnie, odpowiadając za Urząd. Ulega pozyskanym opiniom, nie zawsze zgodnym z prawem a w tym przypadku, chociaż obowiązuje zasada niewinności, zatrudnienie osoby z tak poważnym zarzutem prokuratorskim, to jakby zatrudnić Konina Trojańskiego. Istnieje podstawa do wypowiedzenia takimiu pracownikowi umowy o pracę. Czy będzie stać na to Prezydenta Miasta? - zobaczymy."

    TU NIE MA ZNACZENIE wypowiedzenie do tego w ogóle nie powinno dojść. Skoro PREZYDENT wiedział o zarzutach kandydata na pracownika UM nie powinien takiej osoby zatrudniać. Jak ten pracownik się nazywa ,gdyż nie ujawniono jego nazwiska tylko Marcin K. imię Marcin ,a nazwisko K,czy to nazwisko ma tylko jedną literę szok Tczew miastem upodlonym.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx8.xx2 
  • Edek_gość_gość_gość_gość_gość__gość

    04.03.2025, 19:49

    do xx

    on się nazywa Marcin Kolos

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • xx_gość

    04.03.2025, 20:25

    pełne dane :

    "on się nazywa Marcin Kolos"

    JEST osobą publiczną ,gdzie można jego nazwisko wymieniać ,gdyż w KRS występuje nadal jako Prezes Spółki z o.o Polskie Górnictwo Cyfrowe z siedzibą w Gdyni ul.Zwycięstwa i podane są imiona i nazwisko prezesa więc :Marcin Jakub Kolos.Każdy zainteresowany tą osobą jego działalnością ma prawo do wglądu KRS i ustalenia danych bez naruszenia RODO.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx8.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.