Pracownicy Flexa walczą o zwiększenie częstotliwości kursów w godzinach dojazdu do pracy. Do Rady Miasta trafiła już specjalna petycja w tej sprawie. Podpisało się pod nią 1000 osób. Okazuje się, że jeszcze przed oficjalnym rozpatrzeniem petycji ZUK zdecydował się na wprowadzenie dodatkowego kursu.
Flex to największy tczewski pracodawca - firma zatrudnia ponad trzy tysiące osób. Część z nich dojeżdża do pracy komunikacją miejską. Niektórzy pasażerowie uważają, że w godzinach szczytu - szczególnie z rana - autobusy są za bardzo zatłoczone. Dlatego związki zawodowe złożyły w ratuszu specjalną petycję w tej sprawie.
Co na to Zakład Usług Komunalnych, który odpowiada za organizację komunikacji na terenie Tczewa:
Flex to największy tczewski pracodawca - firma zatrudnia ponad trzy tysiące osób. Część z nich dojeżdża do pracy komunikacją miejską. Niektórzy pasażerowie uważają, że w godzinach szczytu - szczególnie z rana - autobusy są za bardzo zatłoczone. Dlatego związki zawodowe złożyły w ratuszu specjalną petycję w tej sprawie.
- Występujemy z wnioskiem o zwiększenie liczby kursów na linii numer 4 przez przystanek przy firmie Flex. Obecnie, szczególnie w przypadku porannych kursów, autobusy są zapełnione pasażerami. Zdarza się, że kierowcy z tego powodu nie zatrzymują się na ostatnim przystanku przed zakładem. Prosimy o dostosowania liczby kursów do potrzeb mieszkańców.
Co na to Zakład Usług Komunalnych, który odpowiada za organizację komunikacji na terenie Tczewa:
- Prośba pracowników firmy Flex zostanie zrealizowana . Od 2 listopada pilotażowo wprowadzony zostanie dodatkowy kurs poranny, jednocześnie kierowcy będę ściśle monitorowali liczbę pasażerów. - mówi Małgorzata Mykowska, rzecznik UM Tczew.
Komentarze (8) dodaj komentarz
qq_gość
20.10.2021, 12:12
w takim razie Ja i wszyscy dojeżdżający proszę do 3city proszę o skomunikowanie autobusów z pociągami regio żeby nie kwitnąć po 10-15 min w oczekiwaniu na transport. zarówno rano z autobusu na pociąg jak i odwrotnie w godzinach popołudniowych jak przyjedzie pociąg zdążysz wybiedz z holu dworca i już widzisz autobus w tuneliku a nastepny za 10-15 min. noale co tu mówić lepiej niech wiocha rozwija sie na natolaflexola niż perspektywicznie w strone 3 city.
Odpowiedzpd _gość_gość
20.10.2021, 13:09
tradycyjnie ma się w d...ie wszystkich dojeżdżających na Rokitki. brak jakiegokolwiek połączenia ze Starego Miasta żeby dojechać na 3zm
OdpowiedzWw_gość
20.10.2021, 16:35
W
A od kiedy Rokitki naleza do Tczewa?
CytujHjj_gość
21.10.2021, 02:56
Na Rokitkach są tańsze mieszkania.Nie bez powodu. Powodem jest właśnie słabe skomunikowanie. Podobnie jak Stanisławie, dabrowka tcz
CytujKuba_gość
20.10.2021, 18:39
Komunikacja
Komunikacja w Tczewie to wielkie nieporozumienie za mało autobusów. Brak skomunikowania z pociągami. Wszystkie dzielnice powinny mieć dostęp do lini które jadą najszybszą trasą. Wszystkie autobusy ze względu na brak kursów nocnych powinny być wydłużony do godziny 1:00 ostatni wyjazd z dworca a w wekeend do 3:00. Rozkład powinienem wyglądać następująca godziny szczytu wszystkie linie do wszystkich dzielnic miasta co 5-10 minut poza szczytem co 20-30 minut. Ale to wymagało by dużych nakładów finansowych zwiększenia liczby autobusów wozokilometow oraz zatrudnienia dodatkowych kierowców. Podejrzewa że na głupoty pieniądze są ale na komunikację już nie. Taka rewolucja w komunikacj spowodowała by z pewnością że ludzie zaczeli by korzystać z komunikacji częściej zmniejszyły by się korki i także skorzystalo by środowisko
Odpowiedzqq_gość
21.10.2021, 11:09
najpierw muszą pomalować domy na starówce. ciul tam z ludzmi i ich potrzebami..najpierw pierdoły
Cytuj